VJEŽBAMO IZGOVOR S MUHOM FEFE

29,00 KM

Temelj pravilnog izgovora je, pored ostalog, adekvatna pokretljivost artikulacijskih organa: usana, jezika, mekog nepca i donje čeljusti. Ta se pokretljivost može pospješiti posebnim logopedskim vježbama artikulacijske gimnastike.

Nema bolje trenerice od muhe Fefe!

Fefe je uistinu jedinstvena muha! Gasi požare, vozi automobil, ide u kino, trči maratone i još je, k tome, operna zvijezda. Tko se s njom druži, ne zna za dosadu! Zahvaljujući Fefe vježbe artikulacijske gimnastike pretvorit će se u pravu zabavu. Slušajući priču o pustolovinama male muhe i prateći njezine zadatke vaše dijete neće ni primijetiti da ozbiljno radi na poboljšanju izgovora.

Ova slikovnica u veseloj igri potiče razvoj dječjeg govora te pruža neprocjenjivu pomoć djeci s poremećajima artikulacije.

Slikovnica pomaže roditeljima brinuti za razvoj govora i izgovora u njihove djece jer pospješuje učinkovitost vježbanja artikulacijskog aparata, toliko važnog u razvoju govora i izgovora. U isto vrijeme potiče roditelje na čitanje svome djetetu i razgovor o pročitanome. To nije samo ugodan oblik obiteljskog druženja, nego i snažan poticaj razvoju osnovnog sredstva komunikacije, jezika.

dr. sc. Danuta Emiluta-Rozya,
voditeljica logopedskog laboratorija
Akademije specijalne pedagogije „Maria Grzegorzewska“ u Varšavi

Iz predgovora:
Dragi roditelji!

„Vježbamo izgovor s muhom Fefe” je logopedska slikovnica. Omogućuje vam da u igri s djetetom radite na poboljšanju njegove artikulacije, tj. izgovora glasova. Svaki glas izgovaramo, pored ostalog, zahvaljujući odgovarajućim pokretima govornih organa. Njihova spremnost temelj je pravilnog izgovora, a neuvježbanost je čest razlog teškoća u izgovoru. Kad u moj logopedski kabinet dolaze djeca kojoj treba pomoći u izgovoru pojedinih glasova, tom radu često prethode opće vježbe za artikulacijski aparat, odnosno artikulacijska gimnastika. Te vježbe znaju biti zamorne, tim više što njihova uspješnost ovisi o učestalosti ponavljanja.

Upravo tu nam muha Fefe stiže u pomoć! Čitanje slikovnice o njezinim zgodama zabavlja te istovremeno ispunjava cilj vježbanja spretnosti djetetovih usana i jezika.

Kako koristiti ovu knjigu?

Igranje s muhom Fefe vrlo je jednostavno. Dovoljno je zajedno čitati njezine zgode i provjeriti koji je zadatak postavila djetetu na određenoj stranici. Zadatci, tj. vježbe za dijete nalaze se u crnim oblačićima. Djetetu je potrebno pročitati vježbu i zajedno ju izvesti. Uz zadatke za djecu naći ćete i bilješke za roditelje označene isprekidanom crtom. Bilješka za roditelje definira cilj vježbe te savjetuje kako pomoći djetetu da ju pravilno izvede. Želim vam izvrsnu zabavu s muhom Fefe!

dr. sc. Marta Galewska-Kustra, prof. logoped

O autorici:

Dr. sc. Marta Galewska-Kustra, prof. logoped, voditeljica je logopedskog kabineta u Łódźu i docentica na Akademiji specijalne pedagogije u Varšavi, u Poljskoj. Autorica je brojnih stručnih knjiga i knjiga za djecu, među kojima se ističu slikovnice o Pinu i o muhi Fefe.

Više informacija

Nema na stanju

SKU: 9789533570013

• 48 stranica, ilustracije u boji, tvrdi uvez, format 22 x 22 cm
• Nakladnik: Planet Zoe, 2. izdanje 2024.
• ISBN: 978-953-357-001-3

Dodatne informacije

Autor

Marta Galewska-Kustra

Izdavač

Planet Zoe

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “VJEŽBAMO IZGOVOR S MUHOM FEFE”

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možda će vam se također svidjeti…

  • Ilustracija knjige

PINO SASTAVLJA REČENICE (2 do 3+godine)

Marta Galewska-Kustra
Planet Zoe
Simpatični mališan Pino postat će omiljeno društvo vašeg djeteta u prvim godinama učenja govora. Treći svezak Pininih zgoda ide korak dalje u razvoju govora: vrijeme je za daljnje obogaćivanje rječnika, razvoj govora u rečenicama (rečenice postaju sve složenije) te učenje praktične primjene gramatike u govoru (npr. pravilna uporaba oblika imenica i glagola). Igra s trećom knjigom trebala bi razvijati upravo te jezične vještine. Igra ovom knjigom fokusirana je na razvoj jezičnih vještina u dvogodišnjaka i trogodišnjaka. Namjerno jednostavno oblikovane i obogaćene kvalitetnim ilustracijama, sve slikovnice iz ove edicije na prirodan način potiču razvoj govora u djece. Kako je osmišljena ova slikovnica? Sve slikovnice o zgodama Pine i njegove vesele obitelji namjerno su osmišljene na najjednostavniji mogući način, jezično i likovno. Svaka stranica sastoji se od dva dijela: prikaza pojedinačnih predmeta i radnji zajedno s pitanjima i natpisima (npr. „Što je to?”, „Skije”, „Što radi tata?”, „Tata ljubi mamu”, „Što pije?”, „Pije vodu”) te situacijske ilustracije na kojoj su iste riječi, rečenice i izrazi upotrijebljeni u djetetu razumljivom kontekstu. Svaka ilustracija popraćena je kratkim tekstom. U ovom nastavku Pininih zgoda tekstovi na ilustraciji, jednako kao  i natpisi ispod pojedinačnih slika, namjerno su teži nego u prethodnim knjigama. Tekstovi sadrže više dijaloških elemenata, a natpisi često imaju oblik cijelih rečenica s objektom, a ne pojedinačnih riječi kako je to bilo prije. Kako koristiti ovu knjigu za poticanje razvoja govora? Dok čitamo tekstove koji se nalaze na ilustracijama, istovremeno prstom pokazujemo predmete i osobe o kojima govorimo. Postavljajući pitanja sadržana na pojedinim ilustracijama (npr. „Što je to?“, „Što radi mama?“, „Što jede?“) pokazujemo sliku i potičemo dijete na samostalno izgovaranje riječi (imenovanje predmeta i radnji) i cijelih rečenica. Dajemo mu dovoljno vremena da odgovori. Ako s tim ima poteškoća, čitamo mu rečenicu koja se nalazi ispod slike (samim time dajemo pravilan primjer, kako bi ga dijete čulo). Što izbjegavati tijekom igranja ovom knjigom? Nikako ne smijemo dijete prisiljavati na ponavljanje riječi, koriti ga i govoriti: „Ponovi!“ Moramo biti strpljivi i dati mu dovoljno vremena da to sâmo poželi učiniti. Također ne smijemo očekivati da sve odgovara ispravno. Ako čitamo pitanje: „Što radi tata?” i pokazujemo prstom u sliku na kojoj tata daje poljubac mami (natpis glasi: „Tata ljubi mamu”), ne tražimo da dijete odgovori punom rečenicom. Ako odgovori: „Ljubi”, postavimo dodatno pitanje: „Koga ljubi?” (pretpostavimo da odgovori: „Mamu”, što je uspjeh, jer je sklonilo imenicu „mama”) te na kraju djetetu pročitamo cijelu rečenicu. Natpise ispod slika tretiramo kao primjere u kojima dijete sluša kako zvuči cijela rečenica. Prirodno je da se takvi oblici ne pojavljuju odjednom u odgovorima male djece, npr. dvogodišnjaka, pa ih ne trebamo ni očekivati. Jednako tako, ne možemo očekivati da dijete ispravno izgovori sve riječi. U nekima od njih nalaze se glasovi koji dvogodišnjacima ili trogodišnjacima još uvijek predstavljaju problem. Dvogodišnje dijete može, dakle, pojednostavniti strukturu riječi (npr. „ato“ umjesto „auto“, „kije“ umjesto „skije“), kao i zamijeniti teže glasove lakšima (npr. može izgovoriti „suma“ umjesto „šuma“). Trogodišnjak može izgovarati  npr. „matka” ili „macka“ umjesto „mačka“. Na što paziti tijekom igranja ovom knjigom? Obratite pozornost na to je li dijete zainteresirano za zajednički rad uz knjigu, gleda li u ono što pokazujete i želi li samostalno pokazivati prikazane predmete i radnje. Važno je poticati ga da pokuša ponoviti nazive predmeta i radnji, izraze i rečenice. Imajte na umu kako bi dvogodišnje dijete trebalo ne samo razumjeti i izgovarati pojedine riječi, nego i služiti se jednostavnim rečenicama. Trogodišnje dijete u razgovoru s odraslom osobom trebalo bi govoriti rečenicama: postavljati pitanja, odgovarati na njih, umjeti na jednostavan način pričati o onome što je radilo tijekom dana ili čega se igralo u vrtiću, odnosno izražavati se sve složenije. Ako u svojega djeteta ne uočavate navedena ponašanja i izražavanje, posavjetujte se s logopedom.
39,90 KM
  • Ilustracija knjige

PINO UČI GOVORITI (0+godina)

Marta Galewska-Kustra
Planet Zoe
Pino uči govoriti je knjiga koja djeci pomaže napraviti prve korake u govoru, najmlađima (6+mjeseci) i onima sa zakašnjelim razvojem govora. Prvi dio Pinovih zgoda usredotočuje se prvenstveno na oponašanje zvukova (onomatopeje) i samoglasnike koje bi trebali upotrebljavati već i jednogodišnjaci. Kako je osmišljena ova slikovnica… I zašto tako jednostavno? Zgode Pina i njegove vesele obitelji jezično su i likovno namjerno prikazane na najjednostavniji mogući način. Kod poticanja razvoja govora u najmlađih ne radi se o čitanju dugih tekstova, nego o zajedničkom pripovijedanju, vrlo jednostavnim rečenicama, o onome što prikazuje slika, te postavljanju jednostavnih pitanja koje se odnose na ilustracije. Tekstovi u ovoj knjizi pisani su tako da bismo jednostavnim rečenicama opisali što vidimo na slikama. U zapisima onomatopeja na ilustracijama namjerno nisu korišteni interpunkcijski znakovi. Zahvaljujući tome dijete vizualno pamti onomatopeju, što pomaže u prvim koracima učenja čitanja. Kako koristiti ovu knjigu za poticanje razvoja govora u djeteta? Čitajući jednostavne tekstove koji se nalaze na ilustracijama istovremeno prstom pokazujemo predmete i osobe o kojima govorimo. Možemo također preskočiti čitanje teksta i slobodno razgovarati s djetetom o osobama i životinjama koje se pojavljuju u danoj zgodi. Potičemo ga da ponavlja zvukove koje one ispuštaju. Pokazujući prstom predmet, postavljamo pitanja: "Tko je to?", "Što je to?", "Što radi?", "Tko govori?". Potičemo ga da odgovara na pitanja i dajemo mu dovoljno vremena za to. Ako ima poteškoća s time, kažemo mu kako se glasa krava, kako rade škare, itd. Pokazujemo mu predmete o kojima upravo pričamo i potičemo ga da ih sâmo pokazuje, pitajući: "Gdje je?" (npr. mačka). Što izbjegavati tijekom igranja ovom knjigom? Nikako ne smijemo dijete prisiljavati da ponavlja glasanja i zvukove, koriti ga i govoriti: „Ponovi!“. Moramo mu dati dovoljno vremena da to sâmo poželi učiniti. Također ne smijemo očekivati da sve ispravno izgovara. Pojedini glasovi stvarat će mu još uvijek teškoće. Postoji velika vjerojatnost da će dobro izgovoriti „pi, pi“ i „mu“, ali možda će teže izgovarati „ru, ru“ ili „zvrn, zvrn“. Mališana također nećemo obasipati dodatnim dugim pričama o sadržaju ilustracija. Imajte na umu da se radi o djetetu koje još nije progovorilo i koje tek razvija sposobnost razumijevanja govora. Na što paziti tijekom igranja ovom knjigom? Obratite pažnju je li dijete zainteresirano za rad s knjigom, gleda li u ono što pokazujete i uspijeva li samostalno pokazivati prstom predmete u želji da ih pokaže vama. Važno je da pokušava ponavljati onomatopeje i imenovati predmete. Ne primijetite li takvo ponašanje, posavjetujte se s logopedom. Želimo vam dobru zabavu sa zgodama maloga Pina.
39,90 KM
  • Ilustracija knjige

PINO UČI PRIPOVIJEDATI (3-6 godina)

Marta Galewska-Kustra
Planet Zoe
Peti dio Pinovih zgoda namijenjen je djeci koja već govore i prilika je za vježbanje vještine pripovijedanja. Na to potiču peripetije zbog pojave novog člana obitelji. Ispod svake velike ilustracije nalaze se dodatne sličice koje potiču dijete da vlastitim riječima opiše iskustva likova, kao i pitanja koja potiču na razgovor s roditeljima o temi posebno zanimljivoj svakom mališanu: vlastitom dolasku na svijet. Pripovijedanje zahtijeva, među ostalim, razumijevanje uzročno-posljedičnih veza i vremenskih odnosa. Djeci možemo pomoći postavljajući pitanja poput: „Što se dogodilo na početku?”, „Što je Pino nakon toga napravio?”, „Zašto?” te upotrebljavajući izraze poput „najprije”, „potom“, „nakon toga“, „na kraju”. Najvažnije je dopustiti djetetu da pripovijeda samostalno, postavlja pitanja i objašnjava situacije koje se susreću u knjizi. Uzrast: Od 3 do 6 godina
39,00 KM

Pratite nas na socijalnim mrežama

Ostanite u toku sa najnovijim objavama na našim oficijelnim profilima

Pozadinska ilustracija